Os atrapasoños son uns adornos colgantes formados por un aro cunha rede ou malla no seu interior e decorados con diferentes obxectos. A súa orixe está na cultura nativa norteamericana. Os nativos crían que o atrapasonos servía para filtrar os soños das nenas e dos nenos, os bos pasaban a través da rede e os pesadelos quedaban atrapadas nela, desvanecéndose ao amencer.
Que bonita historia!
Hoxe contamos esta lenda mentres fixemos xuntas este atrapasoños cun prato de papel.
Las actividades instrumentales de la vida diaria son actividades orientadas hacia la interacción con el medio. Aun así, a menudo son complejas y, generalmente, opcionales, ya que se podrían delegar en otros.
1.-COMPRAS EN EL SUPERMERCADO
Una de estas actividades instrumentales de la vida diaria es ir de compras. ¿Os animáis a venir conmigo al Supermercado?
Otra de las actividades que podemos delegar en otras personas es la organización de un viaje. ¿Cómo organizarías tú tu viaje? ¿A dónde irías? ¿Qué llevarías en tu maleta? ¿Qué te gustaría comer?
Deja volar tu imaginación y visita un lugar que quieras conocer.
A partir do venres 1 de xullo e ata o venres 30 de setembro, as persoas que se encontren na cidade poden facer deporte e usar os seguintes espazos urbanos.
Praia de Riazor
Miradoiro
Praza dos Mariñeitos
Novo Mesoiro-Campo de Johan Cruyff
Plaza dos Avós
Praza Elíptica
Praza de Vigo
Parque Europa
Parque de Vioño
Praia de Oza
Barrio de las Flores
Queredes saber que actividades se poden facer? Pois estade moi atentos/as ao horario co que imos a traballar nas actividades deste obradoiro.
1.- ACTIVIDADE CON GOOGLE MAPS
Neste taller imos comenzar con esta actividade de comprensión lectora co obxectivo de aprender a mirar un mapa da nosa cidade e utilizar a ferramenta Google Maps:
En segundo lugar, imos traballar as actividades orientadas cara á interacción co medio,é dicir, actividades instrumentais da vida diaria. Neste caso imos a traballar cos datos que aparecen no horario de CORUÑA EN FORMA 2022. Estades preparadas/os?
Hoy vamos a leer esta historia en la que el personaje principal es un elefante. Ëste es un animal que ocupa mucho espacio, ya que que pensar “en elefante”, implica tener ideas tan grandes como su cuerpo. ¿Qué os parece a vosotras/os?
COMPRENSIÓN
Después haremos la siguiente actividad de comprensión lectora:
Finalmente vamos a construír la manualidad «EL SOPLO DE UN ELEFANTE»
Esta actividad además de divertida y bonita, tiene una gran utilidad para mejorar vuestra pronunciación y para la realización de praxias (movimientos de lengua, boca y cara en general), lo cual ayuda a que podáis hablar mejor.
Este es un resumen que os puede ayudar con los problemas de matemáticas que hemos estado practicando estos días:
Vamos a empezar con unos problemas sencillos:
En el primer problema aparece la palabra "QUEDAR"
En el segundo problema aparece la palabra "TOTAL"
En el tercer problema "SE JUNTA O SE REPITE LA MISMA CANTIDAD". Como podéis comprobar en el problema nos pregunta el total de rosas, por lo que el problema se podría resolver también haciendo una suma
En el cuarto problema "SE JUNTA O SE REPITE LA MISMA CANTIDAD"Como podéis comprobar vemos que en el problema nos pregunta cuantos chocolates tiene en total, por lo que el problema se podría resolver también haciendo una suma
O acto de xogar é parte da nosa infancia e trae a posibilidade dun repertorio de desenvolvementos, xa sexa nas esferas social, cognitiva, , biolóxica, motora e afectiva.
Ademais de atopar pracer e satisfacción, cando xogades sociabilizades e aprendedes, ademais de presentar a vosa realidade a través da imaxinación.
Pola neurociencia sabemos que á hora de xogar actívanse rexións do cerebro que fan que as persoas estean motivadas para seguir aprendendo, ademais de que focalizan a atención, sen desviar o interese a nada máis do que se está facendo.
Tamén grazas á neurociencia comprendemos que todos os cerebros son distintos, e que polo tanto tamén o son os modos de aprender e comprender.
Na CiberCaixa Mallos estamos a xogar moito este verán aproveitado todos os espacios que nos brinda o Centro Cívico Os Mallos: a aula, o patio e o parque.
Hoxe na Cibercaixa Mallos fixemos cataventos de papel, xa que o vento é ideal para que viren, cando os poñemos como adorno nunha xanela, nun macetero, ou simplemente témolos na man.
O desenvolvemento psicomotor foméntase sobre todo a través da actividade física, posto que os xogos que realizamos no parque implican movemento. Por iso, e para ter unha vida saudable, o parque vai formar parte da rutina diaria da CiberCaixa Mallos dos usuarios e usuarias.
No parque, aprenderedes mentres xogades habilidades motoras básicas que vos van permitir ter un maior control da coordinación do voso corpo, do equilibrio e da orientación espacial. Algunhas destas habilidades son saltar, correr, subir, agacharse, balancearse ou manter o equilibrio. Actividades que, unha vez consigades controlar o voso propio corpo, motivaranvos para superar novos retos que se vos presenten e conseguir novas habilidades.
Hoy no hemos utilizado Internet para nada, asì que nuestras rutinas han sido diferentes:
-En apoyo escolar hemos utilizado libros en papel, lápiz y goma.
- Hemos repasado los elementos que componen un ordenador y un ratón con las explicaciones verbales y con el aprendizaje activo, ya que cada uno/a ha podido experimentar con un ordenador del aula.
En los próximos días recordaremos lo aprendido hoy con estas dos fichas interactivas:
En la CiberCaixa Mallos hacemos búsquedas de información en buscadores como Google todos los días. La pregunta que ha surgido esta semana es si realmente conocemos algunas de las herramientas que nos facilita Google para hacer dichas búsquedas. ¡¡¡¡¡Vamos a verlo con la siguiente actividad!!!
Hemos empezado el mes de julio de 2022 en la CiberCaixa Mallos con actividades relacionadas con las emociones, el dibujo, educación física... ¿Queréis verlas?
O Concello da Coruña organiza este ano, co gallo da conmemoración do Orgullo, un amplo programa de actividades como debates, espectáculos, cinema, un taller de cómic e unha feira de entidades LGTBIQ+ ademais do Atlantic Pride.
"Coa cabeza ben alta" é o lema das festas deste ano na Coruña, que se celebran sen limitacións de capacidade e coa Fundación Luís Seoane como sede principal.
Unhas festas máis orgullosas que nunca, que non só defenden a visibilidade da comunidade LGTBIQ senón que a celebran.
OBRADOIROS LGTBQI NA CIBERCAIXA
Na CiberCaixa imos facer diferentes actividades con motivo desta celebración:
1º Empezaremos buscando información sobre a bandeira do arco da vella ¿Cal é a súa historia?
Preme na seguinte imaxe para aprender a facer búsquedas en internet
2º Despois crearemos unha bandeira facendo un collage . Aquí tedes as indicacións para facelo
3º Na CiberCaixa Mallos encántanos os contos así que imos visualizarlos e despois falaremos deles na aula
AS COUSAS QUE LLE GUSTAN A FRAN
Antes de comezar a escoitar a lectura tedes que estar moi pendentes das pistas que van aparecendo durante a narración e que vos van a axudar
a descubrir quen é Fran.
Antes de rematar a narración pararemos o vídeo xusto antes de descubrir quen é Fran para que imaxinedes e debuxedes a Fran.
Estas son as preguntas que fixemos ao rematar a lectura:
– En que son distintos nenas e nenos?
– Cantos tipos de familia coñeces?
– É menos familia por ter dous pais ou unha nai soa ou un pai só ?