De todos los recursos que he compartido para celebrar el Día del Libro, el que sin duda nos ha gustado más en la aplicación Pixton. La versión gratuita dura sólo siete días pero los hemos aprovechado muchísimo.
Ha sido muy interesante poder editar nuestro propio avatar, en el que nos ha encantado poder elegir ropa, peinado, gestos, ...
¡Aquí están todos los avatares de nuestra clase!
Con esta herramienta online, todos habéis creado vuestros propios cómics donde habéis podido interactuar con los compañeros y compañeras del aula. Habéis elegido entre gran variedad de objetos, personajes, escenarios, diseños y formatos de texto que han fomentado vuestra inventiva literaria. Lo mejor: os lo habéis pasado genial.
Quedaron unas historias muy chulas. ¡¡Comparto una!
Después de buscar la información más relevante en la noticia, podremos observar al asteroide en el espacio y por último escribiremos una historia alocada sobre el universo.
A Orixe do Día do Libro remóntase a 1926. O 23 de abril de 1616 falecían Cervantes, Shakespeare e Inca Garcilaso de la Vega. Tamén nun 23 de abril naceron – ou morreron – outros escritores eminentes como Maurice Druon, K. Laxness, Vladimir Nabokov, Josep Pla ou Manuel Mejía Vallejo. Por este motivo, esta data tan simbólica para a literatura universal foi a escollida pola Conferencia Xeral da UNESCO para render unha homenaxe mundial ao libro e os seus autores, e alentar a todos, en particular a vos, os máis novos, a descubrir o pracer da lectura e respectar a irreemplazable contribución dos creadores ao progreso social e cultural..
Nós imos empezar a celebración do Día do Libro escribindo, como grandes escritores/ as que somos, unha historia:
Na seguinte presentación de Genial.ly ofrécennos un montón de recursos para seguir a nosa celebración con lecturas, creación de libros en liña e vídeos de contos.
Algúns recursos non van ben así que douvos as siguintes opcións:
Os nenos/as e mozos/as de 5 a 17 anos deben acumular diariamente polo menos
60 minutos de actividade física de intensidade moderada a vigorosa.
A actividade física maior a 60 minutos diarios proporciona
beneficios adicionais para a saúde.
A maior parte da actividade física diaria debe ser
aeróbica.
(« aeróbico» significa, literalmente, ‘con osíxeno’, e fai referencia ao uso de osíxeno nos procesos de xeración de enerxía dos músculos).
Débense incorporar actividades de intensidade
vigorosa, incluídas aquelas que fortalezan o músculo e
o óso, polo menos 3 veces por semana.
Os usuarios/ as da CiberCaixa pedistes facer unha manualidade para celebrar o Día das Nais.
As manualidades fomentan a vosa creatividade e os fan darvos conta de que sodes capaces de facer moitísimas cousas. Cando recortades, debuxades ou moldeades vos sentides autónomos e a vosa autoestima aumenta.
Ademais, as manualidades pódense considerar como unha gran válvula de escape para plasmar as vosas emocións, desenvolver a paciencia e mellorar a vosa coordinación mano-ollo.
Materiais reciclados
Para esta manualidade utilizamos bolsas de papel negras pintadas con acrílico e bolsas douradas reutilizadas. Para decorar os ramos usamos pompóns, goma eva, limpapipas, bolsas reutilizadas cor prata e lazo vermello.
Empregar material reciclado para realizar manualidades non só é divertido, senón tamén beneficioso para o planeta. É unha actividade perfecta para vos porque, ademais de pasalo en grande, aprendedes a reciclar.
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Por último, colocámoslle a cada ramo unha etiqueta que creei para a ocasión Que vos parece?
Hoy vamos a mostrar una manera muy curiosa y efectiva para la explicación de los accidentes costeros.
Lo primero: ¿Qué es la costa?
La costa es la franja de tierra que está en contacto con el mar. Por eso, el paisaje de costa se sitúa cerca del mar.
La costa puede ser alta o baja según la altura a que se encuentra la tierra respecto al mar.
Si la tierra está más alta que el nivel del mar, la costa es alta. Los acantilados son propios de la costa alta.
Si la tierra está a la misma altura que el mar, la costa es baja. Las playas son propias de la costa baja
En un segundo paso debemos recordar cuáles son los principales accidentes costeros:
a- El cabo, una porción de tierra que se adentra en el mar.
b- El golfo o bahía, ensenada una entrada de mar en la costa.
GOLFOS:
- Los golfos son grandes entrantes del mar en el terreno.
Golfo
BAHÍAS Y ENSENADAS:
- Las bahías son de menor extensión que los golfos.
- La ensenada es una entrada de agua de menor dimensión que una bahía.
Bahía
Ensenada
c- La isla, es decir, una porción de tierra rodeada de agua por todas partes. Un conjunto de islas cercanas forman un archipiélago.
Islas
d- La península, es una porción de tierra rodeada de agua por todas partes menos por una, llamada istmo, por donde se une a una porción de tierra mayor.
Istmo de Panamá
f- El estrecho, zona de agua que separa dos superficies de tierra cercanas.
Estrecho
Formas de la Tierra y el Agua Montessori
En una ambiente Montessori podemos encontrarnos diferentes materiales para trabajar la geografía entre ellos está el que hoy comparto. Son unas tarjetas para mostrarnos las formas de la tierra y el agua.
Aprender de memoria no tiene razón de ser, porque pronto se olvida, mientras que si aprendemos viviéndolo estamos absorbiendo el aprendizaje, disfrutándolo y experimentándolo.
Los sentidos activan el cerebro y surge el aprendizaje…
Albufera:
Es una laguna litoral de agua salada o ligeramente salobre, separada del mar por una lengua o cordón de arenas pero en comunicación con el mar por uno o más puntos.
Delta fluvial:
Se denomina delta al territorio triangular formado en la desembocadura de un río, mediante sedimentos que se depositan a medida que la corriente del río va desapareciendo.
Bienvenidos a Tau, la Isla de los Matecitos.
En esta entrada encontrareis la explicación de problemas con dos operaciones para niñas y niños de segundo de primaria. Después podéis entrar en vuestro usuario de Liveworksheets y practicar.
Cada año, el 22 de abril, celebramos el Día de la Tierra. Vamos a repasar las cosas que ya sabemos con este juego:
Debemos cuidar nuestro planeta para mantenerlo saludable y vivir en un ambiente agradable y limpio.
Pero… ¿cómo podemos hacerlo?
Ahora vamos a pensar en las cosas buenas que puedes hacer para contribuir a un planeta más verde y feliz.
¡Y descpués, vas a escribir esas cosas como promesas al planeta Tierra!
Tus frases pueden ser algo como:
Puedo cuidar la Tierra haciendo... (reciclando, apagando las luces...)
Prometo que nunca... (tirar basura, dañar animales...)
Prometo que siempre... (ahorrar agua, reciclar...)
Colorea el planeta Tierra, y ata unos corazones con tus promesas siguiendo este modelo:
Desde o ano 2012 se celebra cada 15 de abril o Día Mundial da Arte, unha data que busca dar a coñecer a importancia que ten a arte e sobre todo o pensamento creativo, para a evolución do pensamento humano e a resolución dos problemas que nos afectan.
Por que se celebra o 15 de abril o Día Mundial da Arte?
O 15 de abril celébrase en todo o mundo o Día Mundial da Arte, unha ocasión para valorar a importancia das diferentes disciplinas artísticas.
As 7 artes que nos rodean e que este día celebra son a Arquitectura, a Escultura, a Pintura, a Literatura, a Música, a Danza e o Cinema. Hoxe en día tamén se considera unha oitava arte a Fotografía.
Este día coincide co nacemento de Leonardo da Vinci, considerado un dos artistas máis importantes da historia, xa que foi pintor, escultor, biólogo, deseñador, poeta e arquitecto.
Que imos facer nos para conmemorar este día?
Coas nosas mans
Hoxe imos estampar pallas con forma de estrela en bolsas de cor negra recicladas.
No momento en que estades estampando estas estreliñas se incentiva a creatividade; prodúcese o desenvolvemento socioemocional e se traballa a psicomotricidade fina, ao utilizar diferentes técnicas e diferentes materiais.
É por iso que durante a arte e as manualidades, os nosos sentidos considéranse como a base da aprendizaxe.
O pasamos moi ben facendo as estreliñas!!! E así quedaron!!!
Cos nosos ollos
Para rematar este obradoiro, imos proxectar unha serie de imaxes diferentes de cadros famosos. A idea é visualizalas e que cada un/unha de vós escriba na folla de traballo de Liveworksheets que é o que ve, da forma máis detallada posible, e o máis importante, que sente ao ver o cadro.
Cando todos terminedes, ides explicar que é o que escribiu sobre o cadro cada un /unha de vós e como se sentiu.
O obxectivo desta actividade é que reflexionemos sobre a perspectiva coa que cada un ve as cousas.
Dous compañeiros/ as de ciber poden estar a ver a mesma situación e ter emocións distintas. É moi importante comprender e respectar cada unha das visións, ideas e crenzas
A Mariola Africana é un xogo dos máis antigos e populares do mundo. Como o seu nome indica, é unha variante da "Rayuela" ou Mariola.
O seu obxectivo é lúdico e cooperativo, é dicir, é un xogo onde non competimos uns contra os outros. Nel estimulades as vosas extremidades e poñedes a voar a vosa imaxinación e creatividade. Ademais, con este xogo aprendedes a colaborar e traballar en equipo porque todos temos que seguir o mesmo ritmo da canción cooperando uns cos outros.
Existen numerosos exercicios e actividades destinadas a reforzar a atención daqueles que se distraen con facilidade en clase e en casa.
Propóñovos esta selección de xogos online: (Premede na imaxe)
Entrade no voso usuario/a de Liveworksheet e realizade estes xogos nos que imos practicar o manexo do rato do pc e a nosa concentración. Pasádeo ben ! Felices vacacións!