viernes, 19 de febrero de 2021

Como eu canto

O texto que vos propoño para a videochamada, ten o obxectivo de practicar a oralidade en galego, como pedistes, pero tamén paréceme interesante que coñezades diferentes manifestacións culturais de Galicia. 

Nesta ocasión serán as avoas galegas as protagonistas do texto. Eu non vos vou poder falar das miñas avoas porque non as coñecín, pero como sabedes, encántame tocar a pandeireta, unha tradición que comezou na miña casa coa miña irmá e mais eu e espero que continúe por moito tempo...  


Joseba  Muruzábal cubriu varios pobos de Galicia con enorme murais de avoas con  superpoderes, en homenaxe ás mulleres do rural galego que dedicaron a súa vida para traballar no campo



Escoitade a canción e intentade encher os ocos. Despoís tedes unhas preguntas propostas coas que poderemos falar en galego.

No hay comentarios:

Publicar un comentario