Na CiberCaixa Mallos imos coñecer e practicar bailes e danzas colectivas de diferentes países cos seguintes obxectivos:
-Participar de forma natural, desinhibida, activa e consciente nos bailes e danzas, independientemente do nivel e habilidade.
-Valorar as diversas danzas e bailes como medio comunicación e expresión, así como parte do patrimonio cultural e achegamento entre os pobos.
-Mellorar o sentido do ritmo adaptando o movemento corporal a estruturas sonoras de distinta intensidade, duración e velocidade.
- Desenvolver os aspectos de relación cos demais a través da práctica de diversos bailes e danzas, fomentando actitudes de tolerancia e respecto.
-Colaborar de forma activa e constructiva na elaboración e realización dediferentes bailes e danzas, potenciando a cooperación e o traballo en equipo.
-Impulsar a imaxinación e a creatividade.
▼
miércoles, 21 de marzo de 2018
lunes, 19 de marzo de 2018
La CiberCaixa Mallos implementa un Proyecto de Aprendizaje-Servicio (PAS) en colaboración con Save the Children.
La CiberCaixa Mallos implementa un Proyecto de aprendizaje-servicio (PAS) en colaboración con Save the Children.
https://www.savethechildren.es/centros-educativos/marcapaginas-por-la-solidaridad
Este aprendizaje-servicio combina la intencionalidad pedagógica con la intención solidaria, emprendiendo, frente a la necesidad, una acción o servicio a la comunidad que ayuda a aplicar y consolidar conocimientos, habilidades, actitudes, valores, y obviamente, talentos y capacidades.
En el siguiente vídeo se explica en que consiste la campaña "Marcapáginas por la solidaridad" de Save the Children con la que vamos a fomentar el espíritu crítico, generoso y solidario ante las injusticias y la vulneración de los derechos de los niños y niñas que no tienen acceso a la sanidad primaria ni a la educación y que están sumidos en la pobreza extrema.Así los usuarios y usuarias de la CiberCaixa Mallos, en el área de Conocimiento del Medio, sensibilizarán al vecindario, profesores, compañeros/as de clase y familia sobre la situación de extrema pobreza y desnutrición que viven algunos niños/as de Sudán del Sur, Nigeria o Somalia.
El hecho de desarrollar un PAS enmarcado en el Programa Tienes Talento ayuda a potenciar el sentido que tiene para los usuarios/as el descubrimiento de sus capacidades: por una parte, les permite ponerlas en práctica y consolidarlas en un contexto real, y por la otra, les ofrece la oportunidad de compartirlas más allá de la CiberCaixa.
El ámbito de servicio de este PAS es la COOPERACIÓN ya que cumple los siguientes objetivos:
-Sensibilización frente a los conflictos bélicos
-Difusión de los derechos de los niños/as
-Concienciación de acciones contrarias a los derechos humanos.
-Colaboración con proyectos solidarios en países con altos índices de pobreza en este caso Sudán del Sur, Nigeria y Somalia.
MATERIALES UTILIZADOS:
https://www.savethechildren.es/sites/default/files/imce/docs/mp1718_cuento_unabibliotecamuyparticular.pdf
https://www.savethechildren.es/sites/default/files/imce/docs/mp1718_cuento_arekensudandelsur.pdf
PROGRAMA COMPLETO DÍA DEL LIBRO SOLIDARIO Save the Children::
https://www.savethechildren.es/sites/default/files/imce/docs/mp1718_donkey_library_completo.pdf
GUÍA DIDÁCTICA Save the Children: :
https://www.savethechildren.es/sites/default/files/imce/docs/mp1718_guiadidactica_gal_web.pdf
DINÁMICAS Y JUEGOS
.
https://www.savethechildren.es/centros-educativos/marcapaginas-por-la-solidaridad
Este aprendizaje-servicio combina la intencionalidad pedagógica con la intención solidaria, emprendiendo, frente a la necesidad, una acción o servicio a la comunidad que ayuda a aplicar y consolidar conocimientos, habilidades, actitudes, valores, y obviamente, talentos y capacidades.
En el siguiente vídeo se explica en que consiste la campaña "Marcapáginas por la solidaridad" de Save the Children con la que vamos a fomentar el espíritu crítico, generoso y solidario ante las injusticias y la vulneración de los derechos de los niños y niñas que no tienen acceso a la sanidad primaria ni a la educación y que están sumidos en la pobreza extrema.Así los usuarios y usuarias de la CiberCaixa Mallos, en el área de Conocimiento del Medio, sensibilizarán al vecindario, profesores, compañeros/as de clase y familia sobre la situación de extrema pobreza y desnutrición que viven algunos niños/as de Sudán del Sur, Nigeria o Somalia.
El hecho de desarrollar un PAS enmarcado en el Programa Tienes Talento ayuda a potenciar el sentido que tiene para los usuarios/as el descubrimiento de sus capacidades: por una parte, les permite ponerlas en práctica y consolidarlas en un contexto real, y por la otra, les ofrece la oportunidad de compartirlas más allá de la CiberCaixa.
El ámbito de servicio de este PAS es la COOPERACIÓN ya que cumple los siguientes objetivos:
-Sensibilización frente a los conflictos bélicos
-Difusión de los derechos de los niños/as
-Concienciación de acciones contrarias a los derechos humanos.
-Colaboración con proyectos solidarios en países con altos índices de pobreza en este caso Sudán del Sur, Nigeria y Somalia.
MATERIALES UTILIZADOS:
Material creado por CiberCaixa Mallos: Crear, pintar y recortar un BIBLIOBURRO
https://www.savethechildren.es/sites/default/files/imce/docs/mp1718_cuento_arekensudandelsur.pdf
PROGRAMA COMPLETO DÍA DEL LIBRO SOLIDARIO Save the Children::
https://www.savethechildren.es/sites/default/files/imce/docs/mp1718_donkey_library_completo.pdf
GUÍA DIDÁCTICA Save the Children: :
https://www.savethechildren.es/sites/default/files/imce/docs/mp1718_guiadidactica_gal_web.pdf
DINÁMICAS Y JUEGOS
En una de las dinámicas realizadas denominada "Cadenetas por la desnutrición infantil " se les explica a los
usuarios/as que se hace para poder detectar si los niños/as tienen
desnutrición: en un primer momento se les pesa y después se les mide el
perímetro de su brazo con una cinta, algo que no es habitual cuando cualquiera de los usuarios/as de CiberCaixa van al pediatra. Si su brazo mide menos de 11 centímetros es que el
niño o niña sufre desnutrición severa y su vida corre peligro.
En esta actividad se les facilita una cinta que a parte de medir en centímetros el perímetro de un brazo se puede pintar con los tres colores del semáforo, siendo la parte roja de la
cinta la zona que señala riesgo.
En
las siguientes imágenes los usuarios/as de la CiberCaixa están comprobando con
lana y una regla la longitud de 11 cm.
Imágenes realizadas durante los Talleres |
OTRAS DINÁMICAS y ACTIVIDADES Save the Children:
martes, 13 de marzo de 2018
Ejercicios de repaso de francés. Merci!
En este blog de Francés del IES Miguel de Cervantes,
en Sevilla. José Ayala, profesor de esta materia, comparte aquí con su alumnado el temario de la asignatura junto con la teoría y ejercicios de
refuerzo.
El blog está dividido por cursos, dentro de cada uno se encuentran los diferentes módulos de contenidos. A su vez, cuenta con otras tres etiquetas que abarcan desde expresión y fonética hasta trabajos de recuperación.
https://lecoinducervanties.wordpress.com/
El blog está dividido por cursos, dentro de cada uno se encuentran los diferentes módulos de contenidos. A su vez, cuenta con otras tres etiquetas que abarcan desde expresión y fonética hasta trabajos de recuperación.
https://lecoinducervanties.wordpress.com/
Aquí tenéis un repaso de toda la asignatura de Francés de 1º de la ESO con muchos ejercicios y audios para practicar:
1º ESO 1er Partie
- 1.- Les salutations.
- 2.- Choisis ton prénom français.
- 3.-Apprendre à conjuguer le verbe avoir
- 4.- Apprendre à conjuguer le verbe être.
- 5.- Exercice verbe Avoir
- 6.- Exercice verbe Être
- 7.- Exercices Avoir et Être au présent.
- 8.- Compréhension de l'oral_ Fiche d'identité
- 9.- Les nationalités.
- 11.-Les possessifs Rompecabezas
- 11-B Adjectifs possissifs
- 10.- Le pendu des pays
- 12.- Soprano exercices.
- 13.- Soprano Alléluia
- 14.-Soprano Karaoke Alléluia
- 15- Compréhension orale La Famille
- 16.- Compéhension orale La famille
- 17.- Fiches de l'arbre généalogique.
- 18.- Compréhension de l'oral La famille
- 19.- La description physique
- 20.- L' Expression des goûts
- 21.- Compréhension de l'oral Famille d' Accueil
- 22.- J'apprends les nombres avec Vincent la Grenouille
- 23. La planète des chiffres.
- 24- Dictée des nombres.
- 25_ Fais tes comptes.
- 26.- Les jours de la semaine
- 27.- Les mois et les saisons.
- 28.- Système Éducatif Français.
- 29.- Compréhension Système éducatif
- 30.- L'un de nos collège en Égypte
- 31.- Vocabulaire de l'école
- 32.- Construire un sapin de Noël.
- 33.- Une nouvelle vie pour les sapins
- 34.- Papa Noël existe?
1º ESO 2º Partie
- 27.- Test A!
- 26.- Les régions de la France
- 25.- Les rivières
- 24.- Les montagnes de La France
- 23.- La méteo en France
- 22.- La méteo vocabulaire
- 21.- Fiche de Compréhesion
- 20.- Personnages Célèbres
- 19.- Fiches Gaulois
- 18.- Jeux des Gaulois
- 17.- Ficha sobre los galos
- 16.- Astéris et Les Gaulois soustitré.
- 15.- Astérix et les Gaulois
- 14.- Exercices de Revision. L'itineraire.
- 13. Exercices de Revision. L'itineraire.
- 12.- Compréhension de l'écrit L'itineraire.
- 11.- Revision des itineraires
- 10.-Production écrite. L'itineraire.
- 9.- Compréhension de l'oral. Vrai ou faux itineraire.
- 8.- Monuments de Paris: Notre Dame.
- 7.- Monuments de Paris: La tour Eiffel
- 6. Demander son chemin
- 5. La ville
- 4.- Vocabularie de la Ville
- 3.. Le jour
- 2.- Carte de la France: Villes
- 1.- Promenade en Ville
jueves, 8 de marzo de 2018
Celebramos o 8M coas MULLERES BRAVAS de todos os tempos
Con este taller "Mulleres Bravas" propuxémonos
celebrar o 8 de marzo cos logros obtidos
e os retos de mellora alcanzados polas mulleres ao longo do tempo.
Por este motivo a
CiberCaixa Mallos organizou este obradoiro creativo para coñecer todas
esas mulleres que tiveron logros espectaculares ao longo da historia en todos
os ámbitos: ciencia, literatura, arte...Tamén coñecemos as vidas de mulleres pioneiras
que conseguiron vencer as barreiras impostas ao seu xénero e dar os
primeiros pasos por camiños transitados ata ese momento só por homes, cuxas
historias merecen ser coñecidas e postas en valor: Unha das primeiras
corresponsais de guerra; unha das
primeiras navegantes, camioneiras, escritoras ou directoras dun xornal.
Así, os usuarios/as da CiberCaixa elixiron algunha das
biografías que nos facilitou a Biblioteca Municipal de Monte
Alto sobre as vidas de mulleres destacadas e realizaron un lapbook resaltando os acontecementos que lles chamaron a atención, as frases
favoritas das escritoras, as viaxes que realizaron ao longo da súa vida as
pintoras...
Por último, neste taller explicouselles aos usuarios/as de
tercer ciclo de primaria e secundaria os conceptos e dúbidas que tiñan sobre a
folga feminista e algúns dos movementos que coñecían polos medios de
comunicación ou as redes sociais (#metoo
#niunamenos).
martes, 6 de marzo de 2018
Unímonos á resistencia e organizamos unha misión de rescate
Xusto antes de que empezase a primavera a Capitá da
resistencia mandou un escrito á
CiberCaixa Mallos pedíndonos axuda para poder vencer ao malvado Imperio
da Ignorancia. Esta foi a carta que nos enviou pedíndonos axuda:
Benquerida CiberCaixa Mallos,
Hai décadas o noso planeta albergaba unha civilización florecente, a arte, a ciencia, a moral convivían xuntas e en harmonía. As persoas gozaban do seu tempo en compañía e en paz. Agora todo cambiou, o malvado Imperio da Ignorancia anhela controlar todo o universo. Aos poucos un planeta tras outro foron caendo baixo o seu control, apoderándose de todo, mesmo da nosa ilusión.Desesperados, os poucos que escapamos ás garras do malvado Imperio creamos a resistencia do ben para loitar contra eles. Construímos naves e formamos pilotos/as que ata agora resistían con coraxe todas as arremetidas do Imperio da Ignorancia. Pero… unha nova forma de tecnoloxía está a derrotarnos. O malvado Imperio da Ignorancia desenvolveu escudos matemáticos para as súas naves. Os nosos pilotos/as, aínda que son hábiles coas naves, son incapaces de descifrar as operacións que indican que nave destruír. É por este motivo que lanzamos esta mensaxe desesperada á CiberCaixa Mallos , necesitamos a vosa axuda!. Os sabios indícannos que na CiberCaixa Mallos atoparemos os únicos pilotos/as do universo capaces de calcular con suficiente velocidade as operacións que permitirán destruír os seus escudos matemáticos e con eles as súas naves. Necesitamos a vosa axuda e para iso poñemos a disposición da vosa mestra un simulador que controla a tempo real una das nosas naves máis veloces. http://educactiva.tk/starsxwars/ Confiamos en que a vosa profesora Sara fágavos chegar esta mensaxe e organice unha misión de rescate. Non temos moito tempo, esperámosvos…
Laura ♥Capitá da resistenciaPlaneta Mallos.